Tuesday, May 28, 2013

Tisdag

Hej på er! Denna dag kommer vara fullpackad med alla möjliga must-do's. Först ska jag i alla fall på mattetent som jag knappast kommer igenom då jag är totalt inkompetent när det kommer till matte i dagens läge (för 4-5 år sen kunde jag i alla fall räkna). Och så har jag inte pluggat så aktivt heller. Är seriöst sämst på att sitta och läsa och öva. Jag är nog en mer praktisk person på det viset eller kanske har det med att göra att jag typ aldrig behövde läsa på något i högstadiet eller på andra stadiet och ändå nästan alltid fick toppbetyg. Kanske det har gjort mig till en odisciplinerad person nu?

Well, efter tenten ska jag gå till Ihana Kirppis och lägga till lite skor till mitt bord och en kiva jeanströja och några smycken till. Ska förresten på jobb i helgen från lördag till tisdag. Borde ha sagt nej, men kunde inte. Isch, vad jag är dålig på sånt, men känns som om mitt sparkonto bara töms nu när jag inte har jobbat på två veckor.


Nä, nu ska jag stressöva på lite matta och äta frukost/lunch. Ha en så bra tisdag alla!

0 comments:

Post a Comment