Saturday, May 25, 2013

T.G.I.F

Hej mina vänner och ovänner! Vilken härlig fredagkväll vi hade igår. Bara för att vi satt och jåmade det ena och det andra, bekännelser fick vi också ur oss och skrattade lite gjorde vi också. Det är ju så härligt med såna här vänner, som man kan lita på till 100 % och som man vet att finns där då man behöver dem som mest. (Eller oftast i alla fall).

Ikväll ska det festas då jag har tuparin x 2 att gå på och hangöflickorna kommer upp till Åbo. Yay! Har absolut klädkris redan och då har jag inte ens tittat in i garderoben ännu. Vill inte, kan inte, orkar inte. Kanske en sopsäck med lite tejp fungerar som en avantgardistisk skapelse ikväll?

Imorgon har Maria brunchtuparin och det ska också bli kul och skönt. Få äta sig mätt på guta och snacka skit med tjejerna fast hela dagen. Härligt!

Vet ni förresten. Jag har ett problem (förutom att detta inlägg blev superlångt av misstag). Igår bokade jag lite flyg (igen!!) till den 18.6 och då behöver man ju naturligtvis passet, MEN mitt pass kommer finnas någonstans på den finska ambassaden då.... Vad i helvete ska jag göra nu liksom?? Går det med bara körkort eller ska jag panikansöka om ett tillfälligt pass? Det är ju bara Sverige jag åker till, men oftast vill dom ju ändå se ett officiellt dokument liksom. Hm.. Smart gjort, smart gjort.

Nu ska jag sluta skriva av mig och skriva lite fler inlägg. Hihi. Adiós!

0 comments:

Post a Comment