Saturday, May 25, 2013

IHANA KIRPPIS

Nästa vecka får jag förresten troligen ett bord på Ihana Kirppis på Kaskisgatan 3 så att jag äntligen skulle bli av med mina några ikea-kassar av kläder som ligger här hemma och skräpar. Så dit och tsiiga sen! Billiga priser utlovas, vill ju bara bli av med skiten. Ska nog försöka rensa lite lite till innan imorgon/måndag så att jag får det mesta möjliga ut av mina ca 40 € som bordet kostar. Vill någon komma och hjälpa mig bära upp kassarna för kaskisbacken? ;)

Det här med att rensa bort kläder är jobbigt, jag är en typisk klädhoarder. Eller var i alla fall. "Det kan jag inte slänga för det vill jag kanske använda igen" och så ligger den i garderoben ytterligare ett år. Men jag tog verkligen tjuren i hornen som man brukar säga och rensade bort även sådant som jag verkligen inte skulle ha viljat, men var tvungen. Isch. Om man bara får ha en kappsäck på 23 kg med sig till USA så kan man inte förvänta sig att hela garderoben ryms med. Absolut inte. Kappsäcken kommer ju ägnas typ bara redan åt mina skor jag vill ha med....


Läste om loppiset i Studentbladet igår och passade på och höra av mig direkt. 


Vill bli av meeeed!! NUUU!

0 comments:

Post a Comment