Sunday, April 7, 2013

Weekendo

Hello! I'm on my way again! Sitter för tillfället på tåget på väg till Helsingfors och sedan flygfältet. Helgen inleddes med att systrarna kom hem till mig och lillasyrran fick sina födelsedagspresenter. Klockan sex joinade jag Jessica, Lotta, Cecci och Ville på en danceshow Karin ordnade. Min första danceshow jag någonsin sett tror jag och så duktiga tjejerna var! Efter det åt vi italiensk glass och gick hem till Karins för att förfesta lite. Senare for vi ut, men det slutade med att bara jag, Karin och Robin for till Blanko (efter en snabb runda i Dynkky). Helt chill var det och hem kom jag supertrött.

Efter mycket velas fram och tillbaka bestämde jag mig för att åka till mamma i Karis, då jag inte varit där sen jullovet. Riktigt mysigt hade vi, men på kvällen fick jag stegring och därmed är jag nu på väg med lite feber och snuva på resa. Jess, vad kul! Händer mig seriöst alltid då jag ska resa, endera är jag sjuk då jag åker eller när jag kommer hem (vilket är det bättre av alternativen). Urk. Nå jag ska ändå ha superkul och försöka se så mycket som möjligt under mina några dagar i Rom. Bye bye! :)


Karin och Robin


Lotta, Cecci och Robin.


Fick dem att sitta still i ca 2 sekunder.


Packade väskor igen...

0 comments:

Post a Comment