Thursday, March 21, 2013

Time flies

Trött Jasmine här hej! Min hjärna har verkligen blivit tömd på allting idag då jag hade mattetent tidigare och det krävde typ all min hjärnkapacitet, men kom nog inte igenom i alla fall. Tröstar mig med att jag istället fick en 4 i makroekonomi tenten, yay! Efter tenten var det lite chill engelska som gällde och sen for jag hem. Jag lagade jättegoda stekta nudlar med kyckling, men lyckades igen överkrydda dem med olika chilin så det brände verkligen till när jag åt. Igår efter inno-mötet gick jag och träffade Betty, och Anna som äntligen kommit hem från sin två månader långa resa i Bali. Är inte ALLS avundsjuk! Nå länge hann vi inte snacka då kaféet stängde. Nytt försök en annan dag :)

I helgen är det jobb på Amo som gäller igen, ska nog bli jees!  Skulle nästan nog hellre vara i Pampas och härja så som som förra året, för fasiken så roligt jag hade! Men tyvärr fick jag avstå i år in order to save money och så ska jag ju på citysemester om typ två veckor. Påsken är jag också på jobb så hinner vara hemma hela tre dagar imellan och då måste en hel del skoluppgifter göras. Mycket roligt och bra då jag inte hinner jobba så mycket i april p.g.a. diverse händelser och omtenter. Nu måste jag avsluta och hastigt packa lite innan jag knallar iväg till Jessicas för lite chill med henne och Anna. Bye bye!


INNO58h - Team Royal Mess hade möte igår på Novia.


Mina super spicy nudlar! Glömde köpa wok grönsaker så det blev mera rött än grönt.

0 comments:

Post a Comment