Sunday, March 31, 2013

Sista mars

Hej hej från båten!

Fjärde dagen jobb på gång och blir bara tröttare och tröttare, men också rikare ;) Har ju kanske inte hänt så mycket speciellt de senaste dagarna då det mest handlar om basic servitörjobb, men utan Sivann som också är på jobb skulle jag nog inte ha klarat mig såhär länge. Eller jo, men skulle ha haft snäppet tråkigare. Malin S är också på jobb så det är kiva att få se lite bekanta ansikten och jåma skit på pauserna. Hihi.

Dessutom kan jag ju också informera er om att iPhone tydligen ändrar klockan automatiskt till sommar-/vintertid även om man har den automatiska uppdateringen av. Inte så att JAG kom försent till jobb eller något, fattade ju detta redan mitt i natten då jag vaknade av att båten skakade så attan. Imorgon är det ju redan april så kom ihåg att juksa folk! Inte hade jag egentligen något viktigt att berätta så bjuder på en bild jag och Sivann tog igår kväll efter jobbet via våra speglar i taket.

Mirror picture Level Master anyone?


Sen tycker jag ni kan lyssna på den här låten eftersom den är lite awesome, men ganska random :D

0 comments:

Post a Comment