Wednesday, April 3, 2013

03.04.2013

Hej hej! Igår kom jag hem från båten och var en vända hemma innan jag gick till hanken till 8.30. Där gjorde vi inte så mycket annat än att klippa och klistra vilket jag inte är så hejsan på. Efter det gick jag till ett företag och frågade om de ville samarbeta med min grupp och det ville de så det fixade sig smärtfritt, nu måste vi bara klargöra vad vi gör för projekt. Sen gick jag hem och sova en stund, men försov mig och blev lite sen till engelskan, hups.

Här för en stund sen var Betty och Anna hos mitt en stund och Betty var supergullig då hon hämtade blommor åt mig. Tack fina du! :) Piggar upp min växtlösa kämppä lite. Nu borde jag fixa några grejer och sen dra mig till skolan, sen läsa på tent och gymma senare. Nå nu måste jag sätta igång i alla fall! Ha så bra alla!

Förresten fyller min yngsta lillsyrra 19 år idag. Hipp hipp hurraaa för henne!

0 comments:

Post a Comment