Wednesday, March 6, 2013

Be a winner

Utmattad kom jag just hem efter ytterligare en 10 timmars skoldag. Tredje dagen i rad. Ekonomiska termer, teorier och mattetal snurrar i mitt huvud och jag känner att jag kanske t.o.m. eventuellt har lärt mig något. En sak jag i alla fall har lärt mig är att om man vill åstadkomma något måste man också arbeta för det. Även om det bara handlar om att läsa, läsa och läsa mera. Läsa skolböcker är något jag aldrig gillat speciellt mycket (vem gör nu det egentligen?) och har ingen självdisciplin whatsoever när det gäller att sitta i bibban x antal timmar, men den här veckan har jag nog bevisat mig själv att jag nog klarar av det också. Men nu ska jag nog sova för att orka ytterligare en mördardag innan tenten på fredag. Wish me luck!

EN: I just came home after another 10 hour school day. The third day in a row. Economical terms, theories and mathematical numbers etc. are spinning around in my head and I feel that I actually maybe have learned something. One thing I at least have learned is that you have to work hard to achieve something. Even though it's just about reading, reading and reading more. To read school litterature have never been one of my favourite things and I have no self-discipline whatsoever when it comes to sitting in the library for x amount of hours, but this week I've really proved to myself that I can handle it too. Well, now I have to sleep so I'll manage one more of those killer days before the exam on Friday. Wish me luck!

0 comments:

Post a Comment