Tuesday, February 26, 2013

Ted Baker

Jag har ju helt glömt bort och visa vilken snygging jag fick hem förra månaden! Det var en snygg Ted Baker som fick komma med mig från Viking Grace i mitten på januari. Är superlycklig över att Viking har tagit in Ted Bakers produkter, men sen igen lider min plånbok. Nå, jag unnade mig denna snygga clutch i svart lack som får agera partyväska när jag nu någongång hinner parta. Min första Ted Baker och min sista tills vidare.

EN: I have totally forgotten to show you what a gorgeous thing I got home last month! It was a pretty Ted Baker that found it's way to my shoppingbag from Viking Line Grace in the middle of January. I'm very happy Viking have taken in Ted Baker products even though my wallet dislikes it. Well, I treated myself with this one and it will be my partybag whenever I would have time to party. My first Ted Baker, and my last for now. 

0 comments:

Post a Comment