Monday, February 25, 2013

Make great stories

Hejsan! Imårse kom jag hem från båten efter ytterligare en helt kul helg på jobb. Vi var dessutom alla tjejer som jobbade på samma pass på sommaren på jobb så det var ju kul! Dessutom var Malin och Alexandra ivriga på att joina vår USA-sitz på onsdagen då jag frågade dem så det ska bli superkul :) Idag har jag städat hela lägenheten (skönt!!), sökt inspiration till onsdagens USA-tema outfit, ni får kanske se imorgon, gjort lite skolgrejer och sen senare kom Robban hit och hjälpte mig med matten. Det var verkligen lyckat för nu förstår jag lite mera och har snäppet mera inspiration att faktiskt lära mig och mera hopp om att klara tenten i mitten på mars. Nästa projekt är att börja läsa på makro-ekonomi omtenten som är den 8.3. Lite tid, men måste försöka vara effektiv bara. Imorgon har jag ganska fullt upp med eventuellt gym, möte, föreläsning, det sista till stipendieansökningar som går ut på torsdagen och börja läsa på tenten. Nu måste jag försöka gå och lägga mig så att jag orkar med allt imorgon. Sov gott! :)

EN: Hello! This morning I got home from the cruise ship after another remotely fun weekend at work. Also all the girls who worked the same shift last summer was working so it was fun! Besides Malin and Alexandra were excited to join our USA party on Wednesday so it will be superfun! :) Today I've cleaned my apartment properly (lovely!), searched for inspiration for the USA related outfit I'm going to wear on Wednesday, I'll show it to you maybe tomorrow, did some school stuff and later Robert came here to help me with maths. It was very good, because now I understand more and have a little more inspiration to actually learn and more hope to get through the exam in the middle of March. My next project is to start reading for the re-exam in macro-economics which is the 8th of March. Little time, but I just need to be effective I guess. Tomorrow I'm quite busy with maybe gym, a meeting, a lecture, the last details for some scholarship applications that are due on Thursday and start reading for the exam. Now I need to try to sleep so I'll maybe have the energy to do everything tomorrow. Sleep tight! :)

I'm having a slow humour this evening al'right!

0 comments:

Post a Comment