Friday, November 23, 2012

Coral Dreamy Dress and more

Jag satt upp lite grejer på Syrrans Garderob idag, måste seriöst försöka rensa lite i garderoben. Så att det ryms in mera fina klänningar ;) Den korallfärgade klänningen som jag köpte som ett alternativ till årsfesten kom inte till användning och är faktiskt rädd att den kommer bli kvar där i garderoben och hänga då den är just lite för lång åt mig utan klackar. Så bort med den! Den andra klänningen har jag använt en eller två gånger och den är nog så fin, men tror också den är en sån som kommer bara hänga där ensam och ledsen då jag prefererar lite mjukare material. Jättefin är den på i alla fall! Och de tredje är mina söta svarta pumps som bara inte kommit till användning de senaste tre åren mer än några få gånger och det kanske är dags att bli av med skor jag inte använder. De passar nog till allt egentligen och är bekväma, men jag själv använder inte pumps egentligen, utan föredrar skor med snören eller något så att skon verkligen hålls på plats på foten. Hoppas jag nu sku få ens dom där sålda för det vore synd att bara slänga in dem i nåt loppis för de förtjänar inte den behandlingen! (Fattade just att jag pratar om mina kläder som om de vore barn...).

EN: I put these lovely things for sale on syrransgarderob, because I need to clear out in my wardrobe a bit, so I can fit in more dresses ;) So if you're intersted go to the site or e-mail me!

FI: Laitoin nämä ihanat mekot ja avokkaat myyntiin syrransgarderob sivustolle, koska mun on nyt pakko alkaa siivota vähän mun vaatekaappii. Niin et saan sinne enemmän mekkoja tietenkin ;) Eli suunnatkaa syrransille (tai lähettäkää mulle meiliä) jos joku näistä, tai toisista vaatteista mitkä sinne laitoin, kiinnostaa! (Eli tämä postaus sisälsi suomalaisenkin kirjoituksen vain poikkeuksellisesti tämän "myynti" tarkoituksen takia).


This dress is originally from nelly.com and you can also find it here for detailed product details. I'm selling it for cheaper and it's unused (just tried on) so take the chance ;) Size M/36.


Used only a couple of times, very nice on. Just don't need it anymore! Size 36.


Heels from nelly.com I have used only a couple of times, because I'm not a pumps girl even though I would want to be. Very comfy and fits with everything! Size 37.

0 comments:

Post a Comment