Tuesday, October 2, 2012

Mission almost accomplished

Jag har kämpat med skoluppgifter och skola pretty much hela dagen idag. Började med natikka föreläsning klockan 10 och sen dess har jag för det mesta suttit med näsan fast i datorn, någon bok eller ett anteckningshäfte och försökt få allt gjort före imorgon. Klarade 2/3 saker idag. Natikkan är helt omöjlig för mig och jag känner mig bara helt dum för alla andra verkar tycka det är superlätt, men jag får bara inte talen att passa ihop och jag går på väggar snart. Så med andra ord gav jag upp på de uppgifterna (kiva när jag spenderade ca 3-4 timmar på att försöka lösa dem). De andra uppgifterna (International Business) klarade jag med nöd och näppe och en av dem med hjälp av en kaveri. Tack massor! Pjuuuuh, så nu är jag minst sagt slut så här nästan klockan ett på natten. Jag tog faktiskt en liten paus på ca en timme imellan och gick till min syster och åt kaka. Mums var det! Jag har inte ens packat inför min mini-semester och orkar inte ens tänka på vad jag ska ha med mig (massor med klänningar tror jag). Får skippa infosys föreläsningen imorgon (som jag ändå sku ha missat en del av) så jag hinner packa och sedan ta bussen till Helsingfors-Vanda flygfält. Nu vill jag bara lägga mig ner och sova, och eventuellt gråta lite. Gonatt!!

Right now listening to this song (The Killers - Mr. Brightside). Just because it makes me so f*cking happy and there's so many memories to this song.


This is how I feel pretty much every morning now.

0 comments:

Post a Comment