Monday, October 22, 2012

A Luxurious Monday

Idag bestämde jag mig för att ha en riktig lyxmorgon, måndag till ära (så som nästan hela förra hösten och vintern). Jag tappade upp ett bad åt mig, la på senaste avsnittet av Revenge, hårinpackning i håret, en mjukgörande ansiktsmask och peelade kroppen. And oh yes, så det var värt besväret, nu känner jag mig som en ny människa typ. Jag tror dessutom jag ska ha en "ledig" måndag och skippa juridiken idag i förmån för att fortsätta skriva lite arbeten klart och fortsätta läsa på natikkan. Så duktig jag har blivit! Eller så inte, egentligen fick jag inte sååå mycket gjort i helgen som om jag sku ha velat, men lite i alla fall. Taking baby steps here. Ska nog ta en promenad senare också då solen tittar fram lite då och då.

Har förresten upptäckt yet again en ny serie, 666 Park Avenue heter den. Har lite liknande handling som skräckfilms klassikern Rosemary's Baby (1968), eller kanske serien är inspirerad av den. Helt okej, men vet inte om det är något jag fortsätter se på, troligen jo, för ibland har man tråkigt och om inte annat så för att snyggisen Dave Annable är med i den.

Over and out!

0 comments:

Post a Comment