Monday, September 3, 2012

Vardagens guldkorn

Jag är så nöjd med livet just nu. Jag har mina fina vänner som gör mig till den jag är och som gör så att min vardag är kantad med guldkorn. Jag uppskattar livet och allt det har att erbjuda, utan tvivel för att jag kommer ha en härlig framtid. Man gör ju sin egen lycka och man kan inte skylla på någon annan att ens liv inte gått så som man viljat, utan man går åt det håll man själv väljer och för tillfället känner jag att jag valt rätt. Underbaraste känslan helt enkelt.

Idag fyllde ju jag år och hade inte tänkt göra något speciellt, skrev in mig i ÅA igen, gick till Arken, bestämde mig för att försöka kämpa med engelskan samtidigt med den andra kursen den krockar med senare och sen gick jag hem. Systern min kom till mig och gav några kiva presenter och det var ju kul! Tack :) Sen gick jag till B4R för att möta upp Betty, utan att egentligen tänkt att det var min födelsedag när vi bestämde träffen igår. Nå hon hade i alla fall fixat rosor och ljus och skumppa till oss så vi satt där och snackade världens större och mindre problem. Det var igen så som alltid härligt att se henne och jag är nog tacksam för att jag kan kalla henne min vän. Det var supernice överraskning! Tack min vän <3

0 comments:

Post a Comment