Monday, September 3, 2012

Så idag ska jag då dra mig till skolan. Eller först till Gripen och skriva in mig om jag nu sku få i alla fall det gjort. Efter det blir det lite engelska och kolla om jag sku kunna gå den i höst, men det ser dåligt ut. Nå i vilket fall som helst så börjar skolåret för de flesta idag. Samtidigt lite spännande, men främst skönt att få ens lite rutiner i livet igen. Har ju inte jobbat på typ tre veckor nu så. Skönt har det varit! Har dessutom äntligen fått mina resväskor uppackade efter resan och städat här hemma lite. Dessutom är det ju min födelsedag, men ska nog inte göra något speciellt. Högst lite spa-dag och skämma bort mig själv. Imorgon är det gulisintagning och med skräckblandad förtjusning väntar jag på det. Förra året var ju superkul, fast jag hört att MKs är mer hurja så det är där skräcken kommer in. On what level am I going to embarrass myself tomorrow? :D Haha.

Nå nu ska jag kolla ett avsnitt av Awkward till slut (yay, har äntligen börjat kolla på det!) och sen möta upp Sarina. Bye bye! :)

0 comments:

Post a Comment