Wednesday, September 26, 2012

Challenge accepted

Jag försov mig idag. Min klocka ringde en gång, men hade ställt ett alarm en halv timme senare så fortsatte sova glatt och nöjt. Endera har jag inte hört det eller så har det bara inte ringt. Nå i vilket fall som helst vaknade jag en halv elva elva tiden nångång och missade informationssystems föreläsningen. Oh, damn. Or not, förra veckans föreläsning var sövande tråkig, så det harmar nog inte så mycket. Harmar först sen när det är tentdags och jag fattar nada. Istället kollade jag säsongspremiärsavsnitten av New Girl (awesome!!!) och nyaste avsnittet av Hollywood Heights. Jag är mycket medveten om att jag är superberoende av tv-serier, det tror jag ingen har missat, varken via min blogg eller in real life. Det händer ganska ofta att jag berättar för någon kompis om den nya serien jag börjat följa, det börjar nästan bli pinsamt.

Bloggar nu lite som tidsfördriv, väntar på att lite musik flyttas över till min gamla telefon (får inte det att funka med iPhone, hjälp mig någon????) och det tar en stund. Sen ska jag dra till gymmet.

0 comments:

Post a Comment