Sunday, September 16, 2012

A perfect weekend with my girlies

Helgen har varit helt perfekt. Tjejerna kom hit på lördag eftermiddag och jag bjöd dem på allt möjligt smått och gott så vi typ rullade härifrån. Vi satt och snackade skit, spelade lite spel och hade bara allmänt mysigt. Vi for vidare till Donna där runt midnatt och satt och fortsatte jåma och när folk började dra sig därifrån hängde vi på och gick till Blanko var vi hann vara ca 5 minuter innan vi bestämde oss för Dynamo. Dock var det så lång kö där att vi sen stack till apalainen där vi slapp in direkt. Yay! Vi hann dansa en hel del, minglade lite och flirtade som vanligt, haha, och dansade lite till. Jag, Ida och Tintti gick hem till mig och skulle typ sova när grannen min från några trappor ner ringer och säger att han har efterfest. Nå efter lite velande gick jag och Ida ner för att kolla läget, det var ju inte så att vi behövde stiga ut ur huset eller nåt. Nå det var inte så huippu så vi gick och sova efter ett litet tags snackande.

Idag vaknade vi ganska pigga och fixade oss färdiga och drog till centrum för lite shopping, och i vanlig ordning blev det ju jag som inte skulle shoppa som shoppade mest. FML. Nå en kjol, en klänning, ett bälte och en tröja rikare är jag ändå ganska nöjd. Vi åt på Dennis och shoppade lite till och sen gick vi till bion för att kolla Magic Mike, som jag inte kunde hålla mig från att berätta om för er redan. Som jag sa, GÅ OCH SE DEN NUUUU! Sen var det roliga sällskapet tvugna att gå till tåget för att komma hem och jag blev ensam kvar igen. Eller inte helt ensam. Min förbannade tvätthög (-ar) väntar på att tas itu med så ska fixa det nu. Ha det så bra alla!


Yummy yummy food!


Shopping...


... och det mindre roliga då man shoppat och använt kläderna; tvättdags.

0 comments:

Post a Comment