Tuesday, August 14, 2012

I'm gonna dive into the prehistoric world

Jag beställde lite böcker häromdagen. Alla Jean M. Auels sex böcker i serien Earth's Children om stenåldersflickan Ayla. (Författaren har dessutom finska rötter, så det känns som ett måste att läsa dem!). Många av mina vänner har läst dem och sagt att de är jättebra så nu tog jag tag i saken och köpte dem så jag också kan njuta av dem. Kan inte vänta tills de anländer till posten och jag får börja på den första. Hoppeligen hinner jag läsa lite mer detta skolår än förra året då min näsa var fast i obligatoriska franska böcker. Fast ska nog avsluta den boken jag läser nu, baserad på en sann historia av Gregory David Roberts; Shantaram.


Dessa fem böcker är några jag inte skulle ha något emot att äga. And it's my birthday soon ;)

0 comments:

Post a Comment