Friday, August 10, 2012

Happy Day

Jaha ja, vad ska man då hitta på? Är hela sex dagar i alla fall i Åbo och första helgen på typ hela sommaren. Skrämmande, stressande t.o.m. på något vis. Allt som man borde göra osv. spökar hela tiden i bakhuvudet. Jag har nu då jobbat hel veckan, tre första dagarna av veckan i Nagu, igår här i Åbo och idag ska jag tydligen jobba på någon yacht, interesting. Imorgon är jag ledig och jag hoppas på fint väder så jag kan hänga ute hela dagen. Väntar så på nästa vecka, då flyr jag Åbo igen i slutet av veckan till Helsingfors och till Nagu över helgen. Kul ska det bli!! :) Och om mindre än två veckor är jag på resa, gud så jag väntar!

Nu ska jag gå till stan lite och handla lite nödvändigheter och en tröja som jag bara måste ha. Ciao!

0 comments:

Post a Comment