Tuesday, July 24, 2012

Ute på de sju haven

Är back på jobb igen! Nå snart är sommaren som aldrig ens egentligen började över och detta betyder att jobbet slutar och skolan börjar igen. Lite deprimerande är det ju, men väntar faktiskt på att skolan börjar (kom ihåg det här sen när jag gnäller i mid-november att jag inte orkar med skolan). Igår kväll hade jag och Sofia lite filmkväll och var riktiga kärlekskrankar då vi kollade först P.S. I love you och sedan The Notebook (igen för min del och första gången för henne, fy och skam). Har ännu inte tröttnat på filmen fast det var typ 4 gången jag såg den detta år, men lovar att jag ska ha en liten paus från den nu! Blev lite kort inlägg, men jag ska försöka sova lite nu så jag orkar på jobb sen. God morning it is!

0 comments:

Post a Comment