Saturday, July 6, 2013

30 DAY MUSIC CHALLENGE - DAY 14

DAY 14: A song that no one would expect you to love

Den här var också ganska svår då jag inte vet hur jag skulle kunna förvåna någon med en låt jag gillar då jag tycker min musiksmak generellt är ganska mainstream: en blandning av rock, pop, indie, trance, dance, svenskt osv. Det där generella alltså. Men så kom jag på det! Ni gissade knappast att jag gillar Marilyn Manson till en viss mån? Jag är kanske inte största fanet och lyssnar inte jämt på honom, men ibland är det ett skönt avbrott från allt annat jag lyssnar på. Så här en av mina favoriter: Marilyn Manson - Heart Shaped Glasses.


EN: This one was pretty hard too since I don't know how to surprise you with a song I like, because I think my taste in music is pretty mainstream: a mix of rock, pop, indie, trance, dance, Swedish music and so on. The general.  But then I got it! You never could have guessed that I like Marilyn Manson to some extent? I may not be the biggest fan and I don't listen to him daily, not even monthly, but sometimes it's a nice break from all the other music I listen to. So here one of my favorites: Marilyn Manson - Heart Shaped Glasses.

0 comments:

Post a Comment