Thursday, June 6, 2013

Hej hej!

Igår fixade jag massor med ärenden så som nytt sjöskattekort, hämtade mitt pass med USA visum (yay!), skrev på utbytesavtal, var på lunch med Rina, shoppade lite (faaaaan och hups!), chillade i Puolalaparken med Malin och hunden Freddie vart också Nette och Ville hade hittat. Vi snacka skit, åt glass, busa med hunden och så hälsade vi ännu på Lotta och Effi som också badade i solen. En dag fylld av must-do's och vänner, härligt! Nu ska jag så småningom sticka till Malins där vi blir upplockade av en kollega och så börjar roadtripen mot Helsingfors och första nästan helveckas pass på båten sen årsskiftet. Kommer vara tungt, men som tur är i alla fall Malin där som mentalt stöd. Så fundera inte om jag inte bloggar så mycket, är ju på jobb ;) (och nätet är säkert sämst i världen som vanligt). Ciao tutti!

P.S. Jag auktionerade hem en kamera inatt på huuto.net. Så snaaart får jag kanske lite bättre bilder än med bara iphonen :P

0 comments:

Post a Comment