Monday, May 6, 2013

Today's

Jag kom hem imårse från jobbet och ville egentligen bara lägga mig ner och sova igen då klockan var bara lite efter 8, men istället knallade jag till skolan för att ha ett möte och skriva en uppsats. Bekvämlighet är något jag nästan alltid kör på nuförtiden och idag var inget undantag; mörkblå bomullsklänning, leggings, prickig cardigan och nya fina vita Converse fick åka på och Kånken på ryggen. Och solbrillor förstås då det ju är soligt och fint där ute (hela 14 grader visar min telefon)! Nu är jag dock hemma igen efter en effektiv förmiddag och ska vila lite innan tentläsning börjar. Urk på burk.


EN: When I today morning came home from work I just wanted to lie down and sleep since it was just after 8 o'clock, but instead I went to school to have a meeting and to write an essay. Comfortable and casual is something I'm almost always up for nowadays and today was no exception; I wore a navy blue cotton dress, leggings, polkadot cardigan and new white Converse and had a Fjällräven Kånken on my back. And of course sunglasses since it's sunny and nice outside (14 degrees if my phone is right)! Well, now I'm home again after an effective morning and will rest a bit before reading for a test. Uuuugh.

0 comments:

Post a Comment