Wednesday, May 1, 2013

Måndagsbilder

Vi hade lite bastukväll på måndagen och detta eskalerade till ett fullt ös pre-vappen festas. Men fan så roligt jag hade! Tack alla :)


Killarna tyckte det var en bra idé att dricka öl med sugrör. Jåå.


Ett stycke egopic då alla andra bastade. Älskar min jeansskjorta förresten, åker på alltid då det passar sig (och ibland då det inte gör det).


Jag bestämde mig för att basta sen i alla fall. Hihi.


Jag och Sarina har ku(k)l humor. Helt klart.


Angry Alias hos Robban.


Ivriga Elli och Victor hoppar på väggar.


Jag var tydligen lessen :D


Ibland kan man inte använda sin telefon och lyckas ta bilder på sig själv istället för det verkliga objektet :D Men den blev ju lyckad i alla fall. And don't ask, just me rolling on the floor laughing.

0 comments:

Post a Comment