Wednesday, April 17, 2013

Innovation Camp

Hej på er! Nu är jag hemkommen från INNO58h lägret vi hade i Kunstenniemi och behöver inte packa väskan igen på en än så länge obestämd framtid. På lägret hade vi helt kul, innoverade och var kreativa, möttes av motgångar, kom på kungidéer och kände oss annars bara flummiga. Idag presenterade vi våra idéer för resten av grupperna, våra coaches, samt våra uppdragsgivare, förutom att vår, Aktia, inte var där. Nå, ei se mitään, för nu ska vi (eller någon av oss) åka till Helsingfors istället och presentera våra idéer för "the big bosses" i något skede. Ou, shait! Om processen, lägret och annat kan ni läsa mer om i vår blogg.

Annars mår jag helt fint, är inte sjuk längre och väntar på den lediga helgen även om mycket ska ordnas och fixas före det. MK har herrmiddag imorgon så vi Bond-brudar (Tema: James Bond/agent), har fixat och planerat allt möjligt kul program för herrarna.

Jag kom på att jag har lite identitetskris med bloggen. Jag vet helt enkelt inte vad jag vill/orkar skriva om eller om jag alls orkar. Puuuust.


Our group: Team Royal Mess working


Lots of mindmaps where made.


Our target group was 60-70+ year olds :D


EN: Hello! So now I'm home from the INNO58h camp we had in Kunstenniemi and I won't need to pack my bags again for a still undetermined future. On the camp we had fun, innovated and were creative, faced some obstacles and also had some amazing ideas. Today we presented our ideas to the other groups, our coaches and the clients, besides that ours, Aktia, wasn't there. Well, no problem! Now just some of us need to go to Helsinki to present our ideas to "the big bosses". Ou, shit! You can read more about the process, the camp and other things in our blog.

Otherwise I'm just fine, not sick anymore and I'm just waiting for my weekend off even though there's lots that need to be done before that. Tomorrow we have a dinner for the "gentlemen's" of MK and we Bond chicks (Theme: James Bond/agent) have come up with some fun programs for the guys.

And also I'm having a identity crisis going on concerning my blog. I just don't know what I want to write about or if I want to write at all....

0 comments:

Post a Comment