Sunday, April 14, 2013

Do things that you normally wouldn't do

Tjenare!

Jag har heeeelt försummat bloggen (och mitt sociala liv) de senaste dagarna och det finns bara en orsak till det; jobb. Var då till Grace i deras à la carte i helgen och yrade på och mina farhågor var nog helt i onödan, för det var faktiskt helt kul och som vilken restaurang som helst. So no problem there liksom!

På torsdag kvällen istället för att läsa på tent (smart jag vet) så blev jag lockad av fina Nette att joina henne, Ville och hans kanadensiska kompis som var på besök på middag hos dem. Lockad av Nettes hopkokeri skills tackade jag ja. Där satt vi och åt massor med guta "finsk" mat och sedan gick vi till Bar Kuka för att spela lite yatzy och skriva random brev. Rolig chill kväll var det i alla fall så tack för den!

Fredagen började med tent som inte gick bra, big surprise there, och så fixade jag skoluppgifter innan jag steg på båten på kvällen. Sen där hände det inte något speciellt. Jag kommer tyvärr (kanske) fortsätta min bloggtystnad ett tag till då jag denna kommande vecka har program från morgon till kväll. Imorgon åker jag på två dagars läger med INNO58h-kursen, så där ute i skogen någonstans ska vi vara hemskt kreativa och innovativa. Senare på veckan är det MK's herrmiddag som jag varit med och ordnat lite på och på fredagen är det redan Hangö Gillets olympiad och turbositz. Så det händer helt enkelt en hel del, men det här borde vara en av de sista superjobbiga veckorna, men det återstår väl att se antar jag. Nu måste jag fortsätta packa för imorgon och gå och lägga mig! Ciao!

0 comments:

Post a Comment