Monday, April 22, 2013

A mere listing of things

Helgen gick alltför fort och det hände helt tillräckligt enligt mig. På torsdagen då var det herrmiddag och det var nog superkul och killarna verkade nöjda, även om vi var för lite nakna tyckte de. Obviously. På fredagen hade vi sista INNO58h träffen och känns nog skönt när kurser tar slut sådär så småningom, även om vi ännu då är tvungna att åka till Helsingfors för att presentera våra idéer, men det kan bli helt kul också. Där senare for jag till lokalen där vi ordnade Hangö Gillets redan traditionella olympiad och fixade och planerade. Alla verkade ha roligt och det hade i alla fall jag då jag höll Twister punkten för ungefär sådär som på bilden nedan såg det ut för det mesta. Hihi. Det går definitivt vilt till då hangöbor får tävla mot varandra då också ett sjukhusbesök krävdes. Efter olympiaden hade vi en sitz i turbofart, men gud så typ ingen kunde bete sig. Alla var ju nog redan superfulla och därför kanske det inte gick helt jättesmidigt. Men jag och Robban klarade det och lite shottar på krogen fick mig t.o.m. på dansfiilis!

På lördagen for jag och Rina och luncha till Blanko och gud så gott det var. Där satt vi medan vår grupp bara blev större och större då fler och fler människor joinade oss. Efteråt for vi till den nya stora H&M och shoppade lite (kommer nog lämna tillbaka det jag köpte i alla fall) och bestämde lite kvällsplaner. Efter att ha segat hemma i ett x antal timmar gick jag hem till Nette och därifrån sen for några av oss ut och kvällen slutade på apan för mig och Rina där vi äntligen fick dansa. Konstigt nog mådde jag inte ens dåligt någon av dagarna, men trött som fan är jag. Om jag nästa helg sku fast fara på jobb så känns det inte så farligt sen att det for lite mera pengar denna helg.

Rolig helg var det i alla fall och tack till alla som gjorde den så bra! :)

0 comments:

Post a Comment