Saturday, March 9, 2013

Fjällräven Kånken

Någon vecka sen blev jag med en Fjällräven Kånken ryggväska. Man ser killar och tjejer bära sådana i olika färger i statsbilden hela tiden och en dag bestämde jag mig för att också köpa en då de är så snygga. Så min första fick bli en mörkgrön med vinröda handtag. Jag visste inte heller hur jäkla praktiskt det är med en ryggväska istället för en handväska. Den har verkligen räddat mig i veckan då jag har varit tvungen att bära med mig massor med saker. Verkligen praktisk, snygg och rymlig!

EN: Some weeks ago I got myself an Fjallraven Kanken backpack. One can see guys and girls having one in different colors throughout the city and one day I decided I wanted one too. My first one got to be a forest green with oxred details. I didn't even know how practical it was with a backpack instead of a handbag. It has really saved my life this past week when I had to carry lots of books and stuff with me. Very practical, pretty and spacious!

Collage from instagram @cupidjazmine.

0 comments:

Post a Comment