Wednesday, March 13, 2013

En vecka i bild

Dans på Dynamo med Åsa på fredagen. Lördagen blev det "Lagertömning" hemma hos mig med Betty, Lotta och Jessica och Robin joinade lite senare. Vi gick till Blanko och apklubben och där växte vår grupp med Laura och Karolina. Rolig helg!


Några promenader i det fina vädret har jag hunnit med också.


Mamma och hundarna kom och hälsade på till Åbo på lördagen. Kul och se dem då senast var på julen. Shait vad tiden går fort! Nedan söta Bebe.


Var på INNO58h team leader möte på Turun AMK på måndagen. Vår grupp ska arbeta med Aktia och vår keyword är "Banking Service Design", whatever that means. Mera kan du läsa om kursens gång på vår blogg: Team Royal Mess.


Det blev halarsitz på tisdagen på MK. Kanske man drack lite för många och tyckte allt var tillåtet. Roligt var det i alla fall, även om det aldrig känts så skönt att komma hem och få sova!


Pojkarna hade lite kul :D


Ett stycke tallrik lyckades jag söndra när jag väl kom hem så min lavuar såg ut såhär enda tills jag kom hem från skolan idag. Jag hade förresten typ världens onödigaste skoldag idag då vi bara satt och jåmade skit i nå 3 timmar. Helt chill det också i och för sig.


Ikväll hade vi semi-spelkväll på B4R med Maria och Åsa. I won (again!). Imorgon nalkas det fancy three course dinner med tjejerna och St. Patty's Day firande på lördag om jag inte åker på jobb. Yay!

0 comments:

Post a Comment