Sunday, March 3, 2013

A beautiful life

Jag kom då hem från båten igår efter några dagar ute på sjön. Senare på dagen var jag ute och gå i det fina vädret med Åsa, vi gick till B4R för att ta en värmande kopp kakao, Maria joinade oss och vi började spela Cluedo. Jag vann. Mästerdetektiv här hej! Plötsligt var klockan ganska mycket. Jag gick hem och kollade film och funderade på alla "måsten" och "borden" som stressar på just nu. Lever med ett konstant dåligt samvete då jag inte hinner med allt även om jag skulle vilja. Men ibland måste man bara säga "Nej!" och "Stopp!". Kroppen och knoppen får bestämma helt enkelt. Måndag igen och jag har en fullpackad vecka framför mig. Hejdå socialt liv och allt annat kul, ses på fredag efter tenten.


A beautiful sunset in the Swedish archipelago on Friday evening.


Where did all the snow come from?


Cluedo on Sunday evening. I won, yay! Next CSI coming through!

0 comments:

Post a Comment