Wednesday, February 27, 2013

Rose Trafalgar

Jag hittade dessa bilder på min telefon och kom på att jag inte satt dem in på bloggen än, även om min tanke var att göra det. Jag hade tydligen någon shopping craze på gång förra månaden för den mängden saker jag har fått med mig hem! Huhu. Nå, mina bästa skönhetsköp förra månaden var helt klar Pradas Candy parfym som doftar underbart sexigt och flickigt och Diors läppstift i nyansen Trafalgar Pink. Heeeeelt underbar! Jag hittade också ytterligare ett Essie nagellack (mitt lager bara växer...) i blåa nyansen Mezmerised som tyvärr var en besvikelse. Inte för att den var dålig utan bara för att jag sökte egentligen efter en annan nyans av blått, för den här var lite mörkare än vad jag trodde att den skulle vara. Nå, nog hittar jag användning för den i alla fall!

EN: I found these pictures on my phone and realized I haven't put them up on my blog even though I was going to. I had some kind of shopping craze going on last month apparently. Well my best beauty buys last month were definitely the Prada Candy perfume that smells divenly sexy and girly and the Trafalgar Pink lipstick from Dior which I'm totally in love with. Also I found an Essie's Mezmerised nailpolish in blue, which was a bit of a disappointment though. Not because it wasn't good, but because I was searching for another shade of blue, because this was a little bit darker than I thought it would be.


Way darker than I wanted it to be!

0 comments:

Post a Comment