Saturday, January 12, 2013

Koma

Kuolema ja kooma. Så kan denna dag beskrivas. Festade kanske aningen för hårt igår och glömde vara duktig och sluta dricka när jag kom till krogen och istället beställa vatten som var min plan. Min kväll började hos Sarina där vi hann catcha up en del vilket var kiva och sen kom resten av tjejerna dit lite senare. Vi hade nog så kul, haha. Efter ett tag gick jag vidare till förfest nummer två och mötte upp Betty och andra. Där va de också roligt och vi hann catcha up lite med Betty också. Sen drog vi oss till apan där det var studiefest och jag har nog varit all over the place, men jävligt roligt hade jag nog. Hann träffa en hel del vänner och bekanta. Sen blev det ännu lite efterfest som int va så huippu men på soffan somna jag sen och vaknade till att min klocka ringde och påminde mig om att jag ska befinna mig på en föreläsning 30 minuter senare. Aldrig mer går jag på en föreläsning direkt från efterfesten. Jag var trött så fan och höll på och somna helatiden, haha. Nå det hela slutade med att jag ju inte orkade gå och ens försöka skriva tent då min hjärna knappast skulle ha fungerat alls och inte hade jag ju läst heller så himla flitigt. Så i mars nästa omtent! Så jag gick hem och sov istället och har nog sovit löjligt länge. Nu är jag snart på väg på en biodejt med Åsa för att se på The Hobbit. Lycka! Den har jag velat se nu länge ren. Nu måste jag gå, adiòs amigos!


Suddig och rolig kväll!

0 comments:

Post a Comment