Friday, December 7, 2012

By failing to prepare, you're preparing to fail

Min skoldag var ovanligt lång idag, eller den tiden jag fysiskt spenderade i skolbyggnader, den blev hela 10 timmar. Gick till skolan vid tio för lite tentläsning och sen 12-16 hade jag omtent i mikro-ekonomin som gick helt lika mycket åt skogen som förra gången bara att jag moka i motsatta typ av frågor den här gången (matta/räkneuppgifter istället för teori som senast). Voi fan, sku helt bra ha kunna fara på båtskin på jobb istället, men där for det nästan tonni silmien edestä typ. Men det hjälper väl inte att fortsätta gråta över spilld mjölk (eller en utlandsresa). Efter tenten gick jag och fixade en Excel uppgift som tog hela fyra timmar och få klar (yay!), precis såhär vill jag spendera varje fredagskväll. Haha. Nå, imorgon ska jag försöka börja läsa på nästa tent och hoppas det sku gå bättre. Ska nu kolla på nyaste avsnitten av TBBT och Vampire Diaries och sen gå och sova. Otroligt hur trött man kan vara efter att ha sett bara tal och text framför sig hela dagen. Jaaaa, och så kan jag ju tillägga att vi hade superroligt ute på onsdagen, vi dansade massor så fötterna verkligen led efter en kväll i 13-14 cm höga klackar, haha! Nu gonatt alla!

EN: Today I've been just studying since 10 AM, I had a test in micro-economics and it didn't go that well once again. Argh! Then I sat in the library for four hours and made an Excel assignment from hell so I was home about 8:30 PM. Now I'm so tired and ready to go to bed already, but I'll watch some Vampire Diaries and TBBT before that. And I forgot to tell you that the night out on Wednesday was superfun with lots of dancing so my feet were really aching after the night in 13-14 cm heels, haha. Now good night all!


Very very tired me this morning.


Nagu tjejerna och jag på onsdag kvällen på väg och apa sig (plus det fina trädet i bakgrunden).

0 comments:

Post a Comment