Saturday, September 15, 2012

The day of awesomeness

Den här dagen ska bli awesome! Som alla mina andra dagar då ;) Jag får finbesök av några av mina sötaste Hangötjejer och vi ska ha brudkväll. Skvallra, catcha up, dricka vin, äta smått och gott och sen säkert ut i Åbos nattliv. Det är Donnas säsongsavslutning idag om jag förstått rätt, så det är väl dit vi ska. Jag ska trotsa det äckliga mulna vädret (dock lyser solen lite igenom, yay!) och bara hoppas på att det inte börjar ösregna. Men det ska nog bli bra trots det! Jag ska nu hoppa i duschen och sticka till stan för att handla och fixa det sista inför kvällen. Väntar så på kvällen!!! För att avsluta bjuder jag på några bilder från torsdagen!


I gotta feeeling, tonight's gonna be a good night.....


Förfest hos Robban! Vi spelade Wii och hade det som ett drickaspel så beroende på poäng och slag fick man dricka ett visst antal drickor. Helt awesome! :D


Robban, le moi och Santtu!


Tequila tyckte vi (läs: jag) var en bra idé. Med senare eftertanke är tequila aldrig en helt superidé.


Popkorn på fredagen. Mums!

0 comments:

Post a Comment