Thursday, September 13, 2012

En torsdag i september

Vet ni vad? Jag hade en superrolig utekväll igår! Förfestade hos Sarina med en liten skara Hangöbor och sen joinade Betty lite senare. Vi for alla ut och hade helt superroligt!! Dansa massor, minglade en del och gjorde faktiskt inte bort mig denna gång. Haha. Så ingen morkkis idag! Och ingen krabbis heller så allt är bara super. Var på IB föreläsningen idag och det var nog bra att jag drog mig dit då det var en hel del info och gruppindelning och sånt. Kursen kommer kräva en del arbete med grupparbeten och sånt, så hoppas det går bra och vår grupp fungerar väl ihop!

Jag är förresten helt addicted till en ny serie, once again. Hollywood Heights heter den. En sådär passligt lätt och hömppä serie att titta på lite då och då. Nuuuu ska jag sluta jåma skit och börja skriva på en rapport. Sådä lite så småningom så att jag inte sitter tisdag natt och skriver på den för då ska jag kanske sitza. Prioriteringar ni vet. Hej, och måste säga tack till några av mina läsare som kom fram till mig på krogen igår och sa att de läser min blogg och gillar den! Så tack och hoppas ni fortsätter följa mitt semi-tråkiga studieliv ;)


Fiilis igår, bäst var nog när Gangnam Style började spela och krogen typ explodera! Haha.


Lite kursböcker. Guuuuuud så jag väntar på att läsa dem.... Or not.

0 comments:

Post a Comment