Thursday, July 19, 2012

Back and forth and back again

Jag är äntligen tillbaka på torra land igen efter en vecka och en extra dag på jobbet. Skulle egentligen blogga lite mellan varven på båten, men blogger fungerade inte av någon anledning. Surt! Det har ju då inte hänt så mycket i mitt liv sen senast, har ju bara varit på jobb så dagarna har mest bestått av jobb, jobb och mera jobb, sova lite imellan varven och en lite rolig natt med efterfest till ungefär klockan sju på morgonen.

Nu är jag mighty trött och ska försöka sova några timmar innan jag ska dra mig upp och duscha och sen gå till stan eller träffa lite kompisar som jag inte sett på evigheter. Gillar nog inte alls det här med att man är fast i en vecka för man får ingenting gjort och det känns som om livet stannar upp typ i en vecka. Imorgon bär det av till Åland för att hälsa på Rina och Fia, fast jag helst av allt nästan skulle vilja stanna kvar på fastlandet och slippa åka båt igen. Nå det blir nog kul, det är ju RockOff dessutom så det lär bli kul! :) Nu ska jag då sova och så ska jag i något skede också kolla lite hotell i destination unknown inför resan i augusti.


0 comments:

Post a Comment