Wednesday, June 13, 2012

What's up?

Hello! Min bloggtystnad drar ut sig mer och mer känns det som. Så på fredagen steg jag på båten och var stuck där ända till tisdag morgonen. Dock hade jag Malin som sällskap ibland så det var kul. Var också bra och vara på jobb där igen, för lärde mig massor och känner mig ännu säkrare för att på riktigt börja jobba om typ en och en halv vecka. På tisdagen då jag kom hem gjorde jag inte så mycket, var ju ganska trött så bara chillade hemma och städade lite gjorde jag också. Senare på kvällen joinade jag ett lite random chack i Puolalaparken och så for vi vidare till Chilis på några och sen for bara fem av oss till AussieBar och efter det ännu till Forte för att dansa. Dock var det inte så bra musik där denna gång så blev inte så mycket dans och for hem ganska tidigt. Och jag gillar inte ens Forte, men det är det enda som är öppet på en tisdag.

Idag (onsdag alltså) vaknade jag ganska tidigt och så hilluu jag hemma en stund och for sen på lunch med Anna och Betty och sen solade vi en stund i parken och tröttnade sen så for på kaffe istället. Sen mötte jag upp Sofia och vi gick omkring i butiker och provade en hel del klänningar och snygga skor. Borde inte alls ha gjort det för nu har jag sån himo att shoppa igen och borde ju spara spara och lägga pengar på mer roliga saker än kläder. Nå kom nu i alla fall hem med en skitbillig och snygg randig klänning från Gina och en kiva vit tröja från KappAhl. Visar nog senare när jag orkar och hinner. Dessutom har jag en (läs två) superfin klänning på varaus i Zara som jag funderar på. Har ju presentkort dit som jag fick i julklapp och har hör och häpna INTE shoppat något på det än...

Imorgon har jag jobb igen, men denna gång på sushin, slutar ren fyra vilket är superskönt. Sen på kvällen ser det ut som om jag skulle åka till Nagu för har jobb där i sushin hela helgen plus kanske början av nästa vecka. Fast på lördag kan det va att jag åker tillbaka till Åbo för att umgås med vänner och bekanta och tillbaka på söndagen sen. Sen ska jag ha lite ledigt och fira midsommar i lugn och ro utan jobb för en gångs skull. Nu ska jag gå och lägga mig så jag orkar upp imorgon. Ha det så bra alla!


Just a beautiful picture

0 comments:

Post a Comment