Wednesday, February 13, 2013

Shoegasm

Jag har seriöst köpt allt för mycket skor de senaste månaderna. Nu va det loppuslut (efter att jag fått min senaste members.com beställning hem förstås). Jag kan bara inte få nog! Men vilken flicka sku nu det egentligen? Jag har också märkt att jag nästan uteslutet köper bara svarta skor nuförtiden, men de passar ju med allt, mycket praktiskt. Dock kunde jag inte motstå dessa söta beigebruna skor med rosa botten från Steve Madden. De kommer vara helt perfekta i vår och sommar! 

EN: I've bought way too many shoes the past couple of months. I just can't get enough! I've caught myself with buying lots of black shoes, because they damn suit with everything, but just couldn't resist these beige and pink Steve Madden walking shoes. They will be perfect in spring and summer!


Instagram collage. @cupidjazmine


Steve Madden addict nowadays or what?


SthlmDG


Espirit


From New Look in Warszaw, Poland.

0 comments:

Post a Comment