Wednesday, November 21, 2012

Borde inte blogga alls just nu. Har så mycket annat god damn it. Dagen bestod av ett företagsbesök till klädesaffären Dolce med marknadsföringsgruppen bestående av Sarina, Maria och Sofie, vi skrev en rapport på det och sen efter skippade jag en föreläsning i förmån för att skriva inlämningsuppgifter då jag idag fick veta att jag tydligen har en statistik deltent imorgon som jag förstås inte läst på och fattar nada av. Så nu har jag skrivit en av uppgifterna och har två to go. Tur så ska de vara inlämnade först imorgon och på fredag! Här imellan hann jag lyckligtvis på ett Hangö Gillet möte där vi planerade en hel del inför julsitzen som ordnas i Hangö så mötesprotokollet måste jag renskriva också. Nu ska jag lägga mig ner och läsa på statistiken och hoppas att något fastnar i huvudet, annars får jag ta en läsmorgon imorgon. Jag bjuder nu en bild på mig från årsfesten! Good night!

EN: I shouldn't blog at all now, I have so much other things to do god damn it. The day consisted of a visit to a clothes store, Dolce, with my marketing group, after that we wrote a report on it and then I skipped a lecture so I would have more time to write some of the assignments, because I got to know today I have a test tomorrow in statistics and of course I haven't read at all and understand like nothing. So finally I wrote one of the assignments and have still two to go. Luckily they need to be handed in tomorrow and on Friday. Inbetween I had time to go to a Hangö Gillet meeting (a "society" for people from Hanko who studies in Turku where I'm the committees secretary). Now I will lie down and read for the test and hope some of it will stick into my head. Here below is a picture of me from the anniversary dinner party this weekend. Good night!


0 comments:

Post a Comment